Új év – új élet?

960 642 anyatest projekt

Hogyan tudod megtartani az újévi fogadalmakat?

Tudom, hogy most mindenki fogadkozik, hogy most lesz az az év, amikor…. amikor lefogy. Amikor tényleg elmegy heti háromszor mozogni. Amikor otthon edz heti háromszor, még hasazik is. Amikor nem keres kifogásokat. Amikor végre tesz a hátfájás ellen. Amikor……
Célkitűzés sokféle van, azután a célok elhalványulnak. 
Mit tehetsz, hogy ne így legyen?

6+1 TIPP:

1. Tűzz ki REÁLIS célokat! 

Februárig ledobni 5-6 kilót? Márciusban nulláról félmaraton?- ezek nem biztos hogy azok. A kitartáshoz sikerélmény kell, ahhoz meg betartható célok, kisebb lépésekre (alcélokra) lebontva. Ha nem tudod, milyen lépések kellenek, keress szakembert aki segít! (minket is lehet)

2.KONKRÉTUMOKAT fogalmazz meg magadnak!

A “rendszeresen mozgok” nem elég konkrét. Az, hogy “megcsinálom a Hasizom 4 hét alatt sorozatot február közepéig, holnap kezdem, minden második reggel felkelek előbb és megcsinálom az aktuális 25 perces edzést belőle”- ez így pontosabb és esélyesebb. Tehát: tisztázd a részleteket:
Felkelek kétnaponta/megcsinálom szerda és péntek este tíztől az edzést. Kiválasztom és végigcsinálom AZT az edzésprogramot/videót, hétfőtől.

3. ÍRD LE a fogadalmakat!

Tedd látható, írd ki egy papírra, akár ragaszd is ki valahová. Látni fogod, emlékeztetni fog, segít fókuszálni.

4. MONDD KI, meséld el!

Sokat segít az is, ha nem titkolod a célokat, hanem bátran elmeséled a körülötted levőknek. Nem fognak piszkálni, hogy egyél még inkább egy szelet tortát ( remélhetőleg), és támogatni, segíteni tudnak. Segít fókuszálni, a cél körül tartani a gondolataidat. Plusz kínosabb ellógni, amit kimondtál, az is motiváló.

5. VÁLASZD KI a célhoz vezető kis lépéseket!

Válassz programot, amit követni fogsz!
Tornáznál, de nem tudod mit? Szánj rá félórát, és válaszd ki a megfelelő videót- ez lehet mondjuk a mi Turbó formábahozó programunk alap vagy haladó szintje. Legyen meg, hogy MIT csinálsz- ha ott állsz péntek este, hogy na kéne valami videóedzés, melyik is… akkor sajnos nagy eséllyel azzal húzod majd az időt, hogy cicás videókat nézegetsz a youtube-on.

6. NE CSÜGGEDJK, ha becsúszik egy rosszabb hét!

Félre a nyomasztó perfekcionizmussal!
Nem kell a hibátlanságra törekedni, a 80 százalékosan elért célok SOKKAL jobbak, mint a maximális lendülettel elkezdett, majd dühösen félbehagyott tervek- az ugye pontosan a nullával egyenlő eredmény, kudarcélménnyel megspékelve.

+1 KERESD AZ ÖRÖMÖT!

NAGYON FONTOS!
Keresd az élvezetet, a jó érzést- mozogni jó, a testedet használni jó, fejlődni jó!
Izzadni jó!
Keresd meg a neked való edzésformát, keresd meg amit élvezetesen tudsz csinálni, nem kell fogcsikorgatva, unatkozva, borzalmas zenéktől szenvedve, az edzőt utálva mozogni. Keresd meg a neked megfelelőt, és utána élvezd ki a benne levő jóérzést!

Mozogni jó, a mozgás öröm, és nem büntetés a tegnap megevett csoki miatt!

A mi ajánlatainkat az újévi mozgáshoz itt találod:
https://www.anyatestprojekt.hu/edzesprogramok-2/

Felépített, ütemezett, héthetes edzésprogramok 3 szinten:
– szülés utáni online regeneráció
– formábahozó alap és haladó :Turbó! és Turbó PLUSZ
Videósorozatok:
– négyhetes hasizomépítő videósorozat
– szétnyílt hasizom záró, hasfalregeneráló videósorozat