POWER- feszesség, izmok, tónus

15.000 Ft

FESZESSÉG, TÓNUS, ERŐ, IZMOK ÉS MÉLYIZMOK

Ez van az új programunk középpontjában. Ha ‘felhasználói szemmel” nézzük, akkor mindez azt jelenti: laposabb has, gömbölyű fenék, izmos comb és kar. 

Nem, nem vettünk hirtelen fordulatot – továbbra is az a cél hogy JÓL MŰKÖDJÖN a tested, tehát ez a programunk is az alapelveinkre épül (funkcionálisan jól működő test, a női anatómia szem előtt tartása, a mozgás öröme, gerincbarát felépítés) VISZONT kicsit rámegyünk az “alakformálásra” is – ezen belül kiemelten a mélyizmok kiépítésére,  és a fenék, comb, törzsizmok formálása kap hangsúlyt. A funkcionális működés mellett izmokat is építünk!

A RÉSZLETES LEÍRÁSÉRT GÖRGESS LEJJEBB!

 

Elfogyott

Leírás

FESZESSÉG, TÓNUS, ERŐ, IZMOK ÉS MÉLYIZMOK 

Ez van az új programunk középpontjában. Ha ‘felhasználói szemmel” nézzük, akkor mindez azt jelenti: laposabb has, gömbölyű fenék, izmos comb és kar. 

Nem, nem vettünk hirtelen fordulatot – továbbra is az a cél hogy JÓL MŰKÖDJÖN a tested, tehát ez a programunk is az alapelveinkre épül (funkcionálisan jól működő test, a női anatómia szem előtt tartása, a mozgás öröme, gerincbarát felépítés) VISZONT kicsit rámegyünk az “alakformálásra” is – ezen belül kiemelten a mélyizmok kiépítésére,  és a fenék, comb, törzsizmok formálása kap hangsúlyt. A funkcionális működés mellett izmokat is építünk!

Minden eddiginél változatosabb órafelépítésekkel, egy teljesen megújult programszerkezettel, és a szokásos, kifejezetten az otthoni edzésekhez kidolgozott, progresszív programmal – ráadásul már egy férfi edző is erősíti a csapatot, hogy merész, vad energiákkal még változatosabb órákat kapjatok!

 

nehézségi szint: ⚫️⚫️⚫️⚪️

 

Heti edzések száma: 4

2 hosszú (30-38 perc): funkcionális erősítés HIIT blokkokkal  / CROSSFLOW Cardio 

2 rövid (14-18 perc): célzott erősítés low intensity intervall blokkokban – fenék, comb, kar, has/törzs

+ 3 regenerációs videó: nyújtás-mobilty-stretching ( 15-20 perc)

bónusz:

kedvezményes adalékmentes ételrendelési lehetőség

edzésnapló és edzésterv

szintfelmérő

zárt facebook – csoport a napi motiváció fenntartásához, a résztvevők közötti tapasztalatmegosztáshoz és a szakmai kérdésekhez 

 

információs blokkok: 

-minianatómia: hatékony fenék/kar/ haserősítés – mit csinálj és mit ne?

-heti receptajánlat

-információk 5 percben: táplálékkiegészítők, fogyókúrás trendek – mit csinálj és mit ne?

-egy alkalmas online csoportos konzultáció – te kérdezel, bármiről

 

eszközök: szék, gumikötél, súlyzó (vagy vizespalack), 

kinek: 

  • aki szeretne tónusosabb lenni, és szeretné megerősíteni a mélyizmokat
  • aki erősödne és feszesedne
  • de mindezt anatómiai alapokon, a test helyes, funkcionális működésére is figyelve
  • ízület és gerincbarát felépítésben
  • aki szeret izzadni 🙂

 

edzők:

Kulcsár Vajda Enikő – táncművész, edző, posztnatális specialista PFA, az Anyatest Projekt szakmai vezetője 

Bihari Gergely – személyi edző, TRX – edző 

A program felépítése: 

A program a videócsomagok és a napi, vezetett edzések előnyeit ötvözi. A tapasztalatok szerint így tudod a maximumot kihozni belőle, ez a felépítés egyszerre motiváló is, rugalmas is. Mindenki egyszerre kezdi és vezetve, progresszív felépítésben, hétről-hétre kapja az új edzésadagot. Minden videó EGY HÉTIG elérhető, a regenerációs-stretching videók pedig 2 hetente váltják egymást.

Összesen 28 videó + extra anyagok érkeznek a 7 hét plusz egy hét levezetés alatt.

Kinek szól? Mi változik a program végére a testedben?

Ugrálásmentes, de nagyon  intenzív edzésekre számíthatsz, gerinc- és ízületbarát felépítésben. Annak ajánljuk, aki valamilyen alapkondícióval már rendelkezik, és túl van a közvetlen szülés utáni regeneráción. (Ha még nem tartasz itt, akkor menj át az ALAPOZÓ programjainkra, a Hurrá, szültem! vagy a Turbó! kezdőbb programunk, a TurbóPLUSZ hasonló nehézség, de hangsúlyosabb a teljes körű alapozás).

A program végére feszesebb és izmosabb testet, jobb tartást, erősebb izmokat érhetsz el, ha végigcsinálod velünk ezt a 7 (plusz egy levezető) hetet.

Legközelebbi indulási időpont: 2019. november 4. , de már előtte egy héttel él az oldal, lehet ismerkedni a programmal. Program vége: december 15., és egy pár nap levezetés a végén.

Early bird ár október 23-ig : 12 000 Ft

október 24. után: 15 000 Ft

 

Garanciák és elállási lehetőség

Ha nem jól mérted fel a saját edzettségi szintedet, az első héten át tudsz csatlakozni más futó programunkba. Ha mégsem jön be neked az online edzésforma, az első héten még vissza tudsz lépni (ez esetben visszatérítjük a program árát). Az első hét után nincs már mód a visszalépésre, amennyiben rajtunk kívülálló okokból mégsem tudod végigcsinálni az edzéseket. Maximálisan törekszünk a gyakorlatok biztonságos felépítésére, de mindig lehetnek egyéni eltérések, amennyiben bármilyen egészségügyi kételyed, kérdésed van, konzultálj az orvosoddal/gyógytornászoddal! A programot mindenki a saját felelősségére végzi – kattints ide az egészségügyi tudnivalókért!

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

„POWER- feszesség, izmok, tónus” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.