Hurrá, szültem!- Edzésprogram a szülés utáni regenerációhoz

16.000 Ft 13.000 Ft

Nem kell, hogy  szülés után rosszul érezd magad a bőrödben! Foglalkozz kicsit MAGADDAL, a testi regenerációval, mozogj velünk otthonról, szakszerű segítséggel!

A szülés utáni hónapok és az első évek a legcsodásabbak!- és sokszor a  legnehezebbek is. Megváltozott a tested, nem olyan lapos és erős a hasad, fáj a hátad, a derekad, esetleg felszedtél sok kilót, elvesztetted a kondíciódat, hogy a kevésbé szalonképes problémákról ne is beszéljünk.  A napok tervezhetetlenek, felborult az életritmusod, kevés időt tudsz magaddal foglalkozni, gyakran azt érzed, hogy egyedül vagy a problémáiddal, és néha nincs kedved semmihez. Ha egy kicsit magadra ismertél, akkor jó hírünk van!

A RÉSZLETESEBB LEÍRÁSHOZ GÖRGESS LEJJEBB!

Leírás

Szülés utáni regeneráció – gyorsan, hatékonyan, biztonságosan – online edzésekkel

Nem kell, hogy  szülés után rosszul érezd magad a bőrödben! Nem kell, hogy félve vagy elszomorodva nézz a tükörbe! Foglalkozz kicsit MAGADDAL, a komplex testi regenerációval, és mozogj velünk 

  • otthonról, online érkező edzésekkel,
  • rugalmas időbeosztásban,
  • szuperhatékonyan, egy fokozatosan nehezedő, de anatómiailag biztonságos edzésprogrammal,
  • folyamatos, szakszerű segítséggel,
  • támogató közösségben.

Csak határozd el magad, szánj a programra heti háromszor fél órát, és máris érezhetően jobban érzed majd magad testileg-lelkileg – és hamarosan látható is lesz a változás. Jól hangzik? Tegyél egy próbát!

“A legfőbb célom a tartásjavítás és a hátfájás megszüntetése volt. Ebben már a legelején sikerem volt, és azóta is jól vagyok! Szóval már nyertes vagyok! Én is nagyon szerettem a programot, a felépítését, a stílust és nagyon örültem, hogy nagy gonddal kifejezetten a mi állapotunkat tekintve van felépítve! Mindent köszönök! ♥️ ”
Domboróczky Brigitta, Hurrá, szültem!

A szülés utáni hónapok és az első évek a legcsodásabbak! – ezt sokszor halljuk, de anyaként azt is tudjuk, hogy minden csodálatossága mellett ez az egyik legnehezebb időszak az életben. Sokszor lelkileg is nehéz követni a változásokat, ráadásul  a napok tervezhetetlenek, felborult az életritmusod, kevés időt tudsz magaddal foglalkozni, és emellett a tested is megváltozott – valószínűleg úgy érzed, nem az előnyére. Nem olyan lapos és erős a hasad, fáj a hátad, a derekad, esetleg felszedtél sok kilót, elvesztetted a kondíciódat, vagy hogy a tabutémákról is beszéljünk: a meggyengült gátizom, vizeletcsepegés, megnyúlt hasfal is sokaknak okoz problémát. Ha aggódsz emiatt, jó, ha tudod, hogy mindez messze nem a szépségről vagy a hiúságról szól! És azt is, hogy ezek NAGYON gyakori problémák!

Nem vagy egyedül a problémákkal, és van rájuk megoldás!

Érezd jól magad a szülés után is a testedben! Törődj bátran a babád mellett magaddal is! Egy erős, kiegyensúlyozott anya a legjobb – a gyerekeknek, a családodnak, és legfőképp a magadnak is. Engedd meg a magadra fordított időt.

A legkorszerűbb és legpraktikusabb megoldással,  online vezetett programmal már megteheted ezt otthonról is – szuperhatékonyan és időben rugalmasan – bárhol is élsz, nem vagy ráutalva többet az edzőtermekre és a kórházi kismamatornára.

Mit javaslunk? Egy szoptatásbarát programot, a legkorszerűbb, anatómiailag biztonságos gyakorlatokkal, amelyek egymásra épülő, fokozatosan nehezedő 25- 40 perces, változatos edzésekké vannak rendezve. Semmilyen extra eszköz vagy kellék nem kell, kapj elő egy kényelmes ruhát , jelölj ki egy törülközőnyi helyet otthon, és bármikor mozoghatsz. Könnyű! Csak határozd el magad, hogy velünk vagy heti 3-4 alkalommal fél órára – onnan napról napra érezheted a fejlődést. 

“Enikő, neked köszönöm szépen ezt a csodás programot. Nagyon jó motivátor vagy. Én csak ámulok, hogy milyen testtudatod van, nekem ez volt a legnagyobb tanulság, hogy ezt így is lehet. Nagyon jól esett, hogy visszatért a mozgás az életembe, igényem is van rá, szeretném ezt folytatni is. A hátfájásom teljesen elmúlt. Javult a tartásom, figyelek a központomra 🙂 Fittebbnek, tónusosabbnak érzem magam. A centi csípőnél 4 cm-rel, deréknál 3 cm-rel, combnál 2 cm-rel mutat kevesebbet (én ezeken teljesen ledöbbentem 🙂).”
Danku Annamária, Hurrá, szültem!

Ezekkel foglalkozunk a programban:

  • hasizomfejlesztés, szétnyílt  hasizom zárása, hasfal regeneráció
  • törzsizmok erősítése
  • gátizomtréning, gát- és törzsizmok együttes használata, funkcionális gátizomgyakorlás
  • hátfájás elleni gyakorlatok
  • regeneráló nyújtás
  • császármetszés utáni segítség, speciális gyakorlatok
  • kondíciójavítás low-impact gyakorlatokkal 
  • emellett nagyon fontos nekünk, hogy a program végére többet tudj a testedről és jobban otthon érezd magad benne

Ha még többet akarsz tudni, avagy ti szoktátok kérdezni emailben:

Hogyan működik egy online edzésprogram?

Programunk vezetett: ütemezve kapod az egymás utáni videókat, heti hármat, amelyek között van hosszabb és rövidebb. A legtöbb egy teljes edzést tartalmaz, de vannak extra rövid vagy speciális gyakorlatsorok is (mint a speciális gátizom-erősítő vagy hasfal regeneráló-záró videók), illetve elméletibb jellegű minivideók. Ezek két hétig láthatóak, addig kell megcsinálni őket, utána eltűnnek. Ez a felépítés a tapasztalatok szerint egyszerre rugalmas és motiváló + bónusz anyagok is érkeznek szoptatásról, gátizomról, táplálkozásról.

Hol tudom csinálni? Kell valami extra dolog hozzá?

Semmi nem kell, ami nincs otthon úgyis! Törölköző, esetleg matrac, egy kisebb labda, illetve ásványvizes palackok – amiből persze ihatsz is, de mi most súlyzóként használjuk. Kényelmes ruha, még a cipő sem muszáj, viszont kényelmes, mozgásra alkalmas melltartó ajánlott.

Nem jobb lenne elmenni egy-egy egyéni foglalkozásra?

Az egyéni óra szuper dolog, és mindig segít, viszont valószínűleg sem anyagilag, sem időben nem tudod rendszeresen  megoldani – ha nincs extra problémád, általában a hatékony megoldás az otthoni torna. Ha mégis lenne valami, ami különleges szakértelmet igényel, akkor  a program közben úgyis továbbirányítunk a megfelelő szakemberhez. Nem kell elmenned sehova, de mégis közösségben és szakmai segítséggel mozoghatsz! Lesz egy saját kis online csapatod, amit egy rehabilitációs edző segít. Szóval, legyen a helyszín a saját nappalidban, teraszodon, kertedben vagy bárhol máshol! Nem kellenek különleges eszközök, nem kell kilépned a lakásból, bébiszittert vagy nagyszülőt szervezni, nem kell órarendhez igazodnod, csak az elhatározás kell, hogy hétről-hétre megcsinálod a gyakorlatokat.  Mintha csak egy saját edző-gyógytornászod lenne, akivel napi kapcsolatban vagy. 6+ 1 hét alatt otthon is rendbe hozhatod a testedet.

SZAKMAI AJÁNLÁS: Dr Oláh Orsolya nőgyógyász, urogynekológus ajánlása a programról:

“Nagyszerűnek tartom az egész kezdeményezést mind elviekben, mind pedig a program felépítését tekintve. Világszerte megfigyelhető, hogy a fiatal anyukák egyre tudatosabbak a testüket illetően is, és keresik a lehetőséget, hogy visszanyerjék korábbi formájukat vagy megőrizhessék azt. Jó látni, hogy mi sem maradunk le ebben. A program egyik legnagyobb előnyének a személyes hangvételt, a szinte baráti légkört, a kapcsolatfelvétel folyamatos lehetőségét tartom. A program alatt a részvevők egy percig sem kell, hogy elveszve érezzék magukat, emellett szakmailag is nagyon nívós a tréning. Jó szívvel ajánlom minden szülés után lévő anyukának.”

Hogyan épül fel?

Ha pici babád van, látatlanban is tudjuk, hogy az időhiány és a tervezhetetlen programok napi nehézséget okozhatnak – több gyerekkel meg pláne! Ez nagyon megnehezíti a rendszeres mozgást, márpedig a rendszeresség a fejlődés alapja – ezért mi hetente szállítjuk neked az új videókat, ütemezve, mindig a szintednek megfelelőt.  Nem kötjük meg, mikor végezd őket, 1 + 1 hétig elérhetőek – mind közül ez a “legszabadabban” ütemezett programunk. A tapasztalataink alapján így tudod a maximumot kihozni a videós edzésekből, akkor sem esel ki a program menetéből, ha becsúszik egy-két nehezebb hét.

Edzéseink maximum 35-40 perc hosszúak, de kapsz majd úgynevezett “B-terv” videókat is, ezek rövidek (15 perc) – ha igazán kis időd van, ezekhez tudsz nyúlni majd. Összesen 22 videó érkezik, amelyek fokozatosan, finoman nehezednek, és ha kicsit lemaradtál, tudsz ismételni. Emellett bónusz írásos anyagok és csoportos videós konzultációs lehetőség is a program része.

Kapsz még online edzésnaplót és  edzéstervet is, hogy láthatóvá tegyük a haladást és a közös utat.

Miben több ez, mint egy szülés utáni DVD vagy egy Youtube-videó?

Motivációban, felépítettségben és szakmai segítségben! Hidd el, a tapasztalat az, hogy egyedül nehéz rendszeresen mozogni, kell egy vezérfonal. Mi nem hagyunk egyedül, a programot végzők egy zárt Facebook-csoport tagjai lesznek, ahol értesítéseket kapnak az új edzésadagról, emellett motivációs tippeket, kiegészítő információkat is olvashatnak, és főképp: kérdezni tudnak. Emellett ide várjuk a beszámolókat, napi sikereket, képeket! is- meglátod, mennyit segít majd, hogy ott vannak a többiek, hasonló problémákkal, örömökkel! Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a lehető legnagyobb segítséget nyújtsuk a program pontos, precíz, szakszerű végrehajtásához, ezért kiegészítő videókban belecsempésztünk kis elméletet, és néhány  magyarázó gyakorlatot is.

A császármetszéssel szültek részére adunk egy speciális segítséget: szakszerű leírást a hasfali rétegek összenövését megakadályozó hegmasszázs végzéséhez, illetve hasfalregeneráló gyakorlatokat.

Ki állította össze a Hurrá, szültem! -programot?

Kulcsár Vajda Enikőtáncművész, edző,jógaoktató, posztnatális edző (PFA certified), az Anyatest Projekt szakmai vezetője. Ő a legkorszerűbb, anatómiailag biztonságos gyakorlatokat dolgozta egységes és ÉLVEZETES programmá, a posztnatális tanulmányokat ötvözve a saját két gyermeke születése után szerzett tapasztalatokkal, és a sokéves aktív táncművészi-tánctanári területen szerzett testbarát megközelítéssel. A mozgás öröm, tapasztald meg te is! 

Mikortól ajánljuk?

Leghamarabb szülés után 6 héttel, császármetszés esetén 8-10 héttel érdemes elkezdeni, ha az orvos is rábólintott. TIPP: amennyiben nem csináltál semmilyen szülés utáni regenerációt, és a szülés utáni 0-2. évben vagy, akkor is ezzel kezdd el a mozgást, megéri helyretenni az alapokat és felépíteni a kondíciót!

Kezdjük?

“Minden videó jó! Építkezik, időt ad a program az erősödésre. A semmiből is fel tudott húzni ez az edzésprogram. Erősödtem, a hasizmom végre kitapintható újra, van hasfalam, és reggelente éhgyomorral egészen hasonlítok már olykor a táncos önmagamra is.” Herold Eszter, Hurrá, szültem!

Legközelebbi indulási időpont: 2020. március 9., de már előtte egy héttel él az oldal, lehet ismerkedni a programmal, megcsinálni a hasfal állapotát felmérő gyakorlatot, illetve egy könnyű átmozgató gyakorlatsort. Program vége: április 26., és egy pár nap levezetés a végén.

Early bird ár február 29-ig: 13 000 Ft

Március 1-től: 16 000 Ft

NINCS KOCKÁZAT! Ha mégsem tetszik a program, az első héten lehetőséged van visszalépni / más futó programunkra átiratkozni.

Garanciák és elállási lehetőség

Ha nem jól mérted fel a saját edzettségi szintedet, az első héten át tudsz csatlakozni más futó programunkba. Ha mégsem jön be neked az online edzésforma, az első héten még vissza tudsz lépni (ez esetben visszatérítjük a program árát). Az első hét után nincs már mód a visszalépésre, amennyiben rajtunk kívülálló okokból mégsem tudod végigcsinálni az edzéseket. Maximálisan törekszünk a gyakorlatok biztonságos felépítésére, de mindig lehetnek egyéni eltérések, amennyiben bármilyen egészségügyi kételyed, kérdésed van, konzultálj az orvosoddal/gyógytornászoddal! A programot mindenki a saját felelősségére végzi – kattints ide az egészségügyi tudnivalókért!

Ha maradt még kérdésed, bátran tedd fel nekünk emailben (info@anyatestprojekt.hu) vagy a Facebookon, de legjobb ha belépsz az Anyatest Projekt zárt csoportjába, akkor közvetlenül is kérdezhetsz bárkitől, aki csinálja a programjainkat.

Ezeket mondjuk mi, ezt pedig mások írták/mondták rólunk:

Újságcikkek a programról: 

http://fittanya.hu/hirek/az-uj-notipus-panaszkodas-helyett-mar-megoldasokat-keres

https://divany.hu/szuloseg/2018/03/10/anya_gyerek_csalad_szules_edzes/

Korábbi résztvevők visszajelzései- olvasd el mások milyen eredményeket tapasztaltak:

https://www.anyatestprojekt.hu/ezeket-ti-mondtatok-a-programokrol/

Kipróbálsz egy órát velünk?


Lehet, hogy nem ezt választod, hanem valami más megoldást próbálsz?

Szétnyílt hasizom zárása

Workshopok

Egyéni tanácsadás és edzésterv

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

„Hurrá, szültem!- Edzésprogram a szülés utáni regenerációhoz” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.