• "Turbó! -lendülj formába 7 hét alatt!" nem adható a kosárhoz, mert a termék elfogyott.

Hurrá, szültem!- edzésprogram a szülés utáni regenerációhoz

16.000 Ft

Nem kell, hogy  szülés után rosszul érezd magad a bőrödben! Foglalkozz kicsit MAGADDAL, a testi regenerációval, mozogj velünk otthonról, szakszerű segítséggel!

A szülés utáni hónapok és az első évek a legcsodásabbak!- és sokszor a  legnehezebbek is. Megváltozott a tested, nem olyan lapos és erős a hasad, fáj a hátad, a derekad, esetleg felszedtél sok kilót, elvesztetted a kondíciódat, hogy a kevésbé szalonképes problémákról ne is beszéljünk.  A napok tervezhetetlenek, felborult az életritmusod, kevés időt tudsz magaddal foglalkozni, gyakran azt érzed, hogy egyedül vagy a problémáiddal, és néha nincs kedved semmihez. Ha egy kicsit magadra ismertél, akkor jó hírünk van!

A RÉSZLETESEBB LEÍRÁSHOZ GÖRGESS LEJJEBB!

Leírás

Nem kell, hogy  szülés után rosszul érezd magad a bőrödben! Foglalkozz kicsit MAGADDAL, a testi regenerációval, mozogj velünk otthonról, szakszerű segítséggel!

Hogyan működik egy online edzésprogram?
Tornázz ott, ahol jólesik, nem kell elmenned sehova!  Legyen a helyszín  saját nappalidban, teraszodon, kertedben vagy bárhol máshol! Nem kellenek különleges eszközök, nem kell kilépned a lakásból, nem kell órarendhez igazodnod, csak az elhatározás kell, hogy hétről-hétre megcsinálod a gyakorlatokat.  Mintha csak egy saját edző-gyógytornászod lenne, akivel napi kapcsolatban vagy. 6+ 1 hét alatt otthon is rendbe hozhatod a testedet.

Hogyan épül fel?

A kismamák időhiánya és gyakran tervezhetetlen életritmusa sokszor megakadályozza a rendszeres mozgást, de itt nem kell keresgélned, hetente szállítjuk neked az új videókat.
A program a videócsomagok és az ütemezett edzésprogramok előnyeit ötvözi: rendszeresen kapod az új edzéseket, de nem kötjük meg, mikor végezd őket, egy + egy hétig elérhetőek. A szülés utáni időszak időben sokszor tervezhetetlen, ezt maximálisan tudjuk és igyekeztünk figyelembe venni, éppen ezért ez a “legszabadabban” ütemezett programunk. A tapasztalataink alapján így tudod a maximumot kihozni a videós edzésekből, akkor sem esel ki a program menetéből, ha becsúszik egy-két nehezebb hét.

Edzéseink maximum 40 perc hosszúak, de kapsz majd úgynevezett “B-terv” videókat is, ezek rövidek (15 perc) – ha igazán kis időd van, ezekhez tudsz nyúlni majd.
Összesen 22 videó érkezik, amelyek fokozatosan, finoman nehezednek, és ha kicsit lemaradtál, tudsz ismételni.

Ezekkel foglalkozunk a programban:

  • hasizomfejlesztés, szétnyílt  hasizom zárása, hasfalregeneráció
  • törzsizmok erősítése
  • gátizomtréning, gát- és törzsizmok együttes használata, funkcionális gátizomgyakorlás
  • hátfájás elleni gyakorlatok
  • regeneráló nyújtás
  • császármetszés utáni segítség
  • kondíciójavítás low-impact gyakorlatokkal +
  • emellett nagyon fontos nekünk, hogy a program végére többet tudj a testedről és jobban otthon érezd magad benne

Mi jár még a programhoz?
Ez a program sokkal több, mintha egyedül tornáznál otthon videókra! Nem hagyunk egyedül, a programot végzők egy zárt Facebook-csoport tagjai lesznek, ahol értesítéseket kapnak az új edzésadagról, emellett motivációs tippeket, kiegészítő információkat is olvashatnak, illetve kérdezni tudnak. Emellett ide várjuk a beszámolókat! Napi sikereket! Kérdéseket! Büszkeségeket! Képeket!

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a lehető legnagyobb segítséget nyújtsuk a program pontos, precíz, szakszerű végrehajtásához, ezért kiegészítő videókban belecsempésztünk kis elméletet, és néhány  magyarázó gyakorlatot is.

A császármetszéssel szültek részére adunk egy speciális segítséget: szakszerű leírást a hasfali rétegek összenövését megakadályozó hegmasszázs végzéséhez, illetve hasfalregeneráló gyakorlatokat.

A program összeállítója:
Kulcsár Vajda Enikő, táncművész, edző, posztnatális edző (PFA certified), az Anyatest Projekt szakmai vezetője. Ő a legkorszerűbb, anatómiailag biztonságos gyakorlatokat dolgozta egységes, fokozatosan nehezedő programmá, a posztnatális tanulmányokat ötvözve a saját két gyermeke születése után szerzett tapasztalatokkal, és a sokéves aktív táncművészi-tánctanári területen szerzett testbarát megközelítéssel.

Mikortól ajánljuk?
Leghamarabb szülés után 6 héttel, császármetszés esetén 8-10 héttel érdemes elkezdeni, de amennyiben nem csináltál semmilyen szülés utáni regenerációt, és a szülés utáni 0-3. évben vagy, akkor is ezzel kezdd el a mozgást.

Legközelebbi indulási időpont: 2019. május 13. , de már előtte egy héttel él az oldal, lehet ismerkedni a programmal, megcsinálni a hasfal állapotát felmérő gyakorlatot, illetve egy könnyű átmozgató gyakorlatsort. Program vége: július 1., és egy pár nap levezetés a végén.

Early bird ár május 1-ig : 13 000 Ft

Május 2. után: 16 000 Ft

Ha mégsem tetszik a program, az első héten lehetőséged van visszalépni /más futó programunkra átiratkozni.

Dr Oláh Orsolya nőgyógyász, urogynekológus ajánlása a programról:

Nagyszerűnek tartom az egész kezdeményezést mind elviekben, mind pedig a program felépítését tekintve. Világszerte megfigyelhető, hogy a fiatal anyukák egyre tudatosabbak a testüket illetően is, és keresik a lehetőséget, hogy visszanyerjék korábbi formájukat vagy megőrizhessék azt. Jó látni, hogy mi sem maradunk le ebben. A program egyik legnagyobb előnyének a személyes hangvételt, a szinte baráti légkört, a kapcsolatfelvétel folyamatos lehetőségét tartom. A program alatt a részvevők egy percig sem kell, hogy elveszve érezzék magukat, emellett szakmailag is nagyon nívós a tréning. Jó szívvel ajánlom minden szülés után lévő anyukának.

Újságcikkek a programról:
http://fittanya.hu/hirek/az-uj-notipus-panaszkodas-helyett-mar-megoldasokat-keres
https://divany.hu/szuloseg/2018/03/10/anya_gyerek_csalad_szules_edzes/

Korábbi résztvevők visszajelzései- olvasd el mások milyen eredményeket tapasztaltak:
https://www.anyatestprojekt.hu/ezeket-ti-mondtatok-a-programokrol/

Vélemények

Még nincsenek értékelések.

„Hurrá, szültem!- edzésprogram a szülés utáni regenerációhoz” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.