Gyergyói Szilvia


GYERGYÓI SZILVIA
Szilvi nyugodt tempójú, Pilates- fókuszú  órákat tart. Szeretni fogjátok, mert volt táncosként csodálatosan szépen, precízen mutatja a gyakorlatokat. Minden órája fokozottan gerinc- és ízületbarát, és gyakran használ kiegészítőként NMPT és jógagyakorlatokat, ezek különösen hatékonyak abban, hogy új mozgásmintákat tanítsanak a testednek. Ráadásul pedig Szilvi a leghosszabb copfú tanár az országban, igazi Aranyhaj 🙂 !
BIO
THÉBA Művészeti Szakiskola – Színpadi Táncművész (OKJ 52183302)
Táncművészeti Főiskola: Táncos és Próbavezető – Modern Táncszak
Body & Soul Wellness INC.  – Certified Pilates Instructor – member identification: 1406
Fitness Instruktor (OKJ 5181303)
Bene Máté Gerincakadémia – Natural Movement Pattern Traninig instruktor, Gerincterápia Jógával mesterképzés
workshopok: térdproblémák, Feldenkrais, intim torna, fascyologya
balett és jazztánc oktató
Body & Soul Wellness Akadémia – pilates és jóga oktató
MINI INTERJÚ

  • Jelenleg mennyit mozogsz?

Változó. Naponta min. 2 órát. Általában 3-4,5 óra

  • Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Gondoljon arra, hogy ha ad magára is időt, azzal több türelme és energiája marad a családra is. Ha mozgásra ad magának időt, akkor egészségesebb lesz testileg, lelkileg. Nem csak erőnlét szempontjából…(A mozgás beindítja az intenzívebb vérellátást, így nagyobb oxigén mennyiség jut el a belső szervekhez is, ami egészségesen tartja azokat, kipucolja a baktériumokat – vagy felgyorsítja a regenerálódást ha már fennáll valamilyen probléma; és még megannyi pozitív hatása van a mozgásnak egészségünkre. A feszültségoldó hatásáról nem is beszélve. 🙂
Sose feletjtsük el, hogy orvoshoz járni sokkal időigényesebb és költségesebb. Ezért érdemes a megelőzésre fókuszálni.
Ha nincs ideje eljárni sehova, keressen fel megbízható fórumokat, videókat és kezdjen el otthon mozogni – óvatosan, odafigyelve. De amint belefér az életébe, érdemes rendszeresen eljárni valamilyen órára, már csak a biztonságos mozgás, a kimozdulás, kikapcsolódás és a társaság kedvéért is.
  • Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“Igyekezz úgy érezni, gondolkozni, cselekedni,
hogy mindennek javára legyél.
Egyetlen ismeret van a többi csak toldás:
Alattad aföld, feletted az ég,
BENNED A LÉTRA.”
(Weöres Sándor)
  • Mi jut eszedbe a szóról, hogy Pilates?

Egészséges erőnlét, ízületbarát mozgás, mozgékonyság, megalapozott ismereteken alapuló mozgás