Akkor most már hivatalosan is: Certified Postnatal Fitness Specialist

1024 768 anyatest projekt

Hivatalos: szülés előtti-utáni mozgás szakértő

A sokféle képzés, továbbképzés meg mindenféle tanfolyam után szerettem volna valami SZUPERHIVATALOS papírt is, nem csak a papír miatt, hanem mert rendszerezni akartam azt a rengeteg videót, cikket, kutatást, gyakorlatot, amit az utóbbi években a szülés előtti-utáni mozgásról iszonyú lelkesen felhabzsoltam, szóval az elmúlt pár hónap éjszakáin elfoglaltam magam ennek a kis papírkának a megszerzésével, jeeee! 🍾

– Let’s change the industry!- Változtassuk meg a fitnesszipart!
Ez a kis, szerény, szolid mottója ennek a képzésnek. És igen!!!!👊

Ideje, hogy legyen megoldás!!!

Hogy ne csak ott állj, ledöbbenve, szülés után, hogy akkor most mégis, kövér vagyok, bepisilek, kiesik a méhem, szétszakadtam, nagy a hasam, fáj a hátam, akkor most hogy az istenben lesz ez, mitől fog ez elmúlni, meg mikor, szóval, MIT IS KÉNE CSINÁLNI?
És ideje, hogy ne csak arról szóljon a női test szülés után, hogy hogyan legyél MILF, hogyan kapd elő a bikinibadit meg a régi farmerodat mielőbb, hogyan fogyj le, és a striáidat is jobb ha nem mutogatod.
Sokkal jobbat mondok!

Legyél ERŐS! Legyél RUGALMAS! Legyél TEHERBÍRÓ!

Tutira hallottad már, hogy az „Erős Az Új Szexi”, na, én még tovább mennék:
A TERHELHETŐ, RUGALMAS, ALKALMAZKODÓ, BOLDOG test az új SZEXI. Ez persze egy hosszabb szlogen, de szerintem jobb.

Amúgy is:

Bírni kell a strapát, mert még sokáig akarok a gyerekem utáni szaladni.
Bírni kell a strapát, mert nem szeretném lepukkant csotrogánynak érezni magam attól, hogy szültem.
Bírni kell a strapát, mert van hozzá kedvem.
Bírni kell a strapát, mert még le akarom futni a maratont, átúszni a Balatont, megmászni a Himaláját. De nem másoknak, hanem MAGAMNAK. Mert jól szeretném érezni magam a testemben, és szeretem érezni, hogy erős. Fáj valahol? Ne fájjon. Ne nyűg legyen, ne takargatnivaló.

Arról nem is beszélve, hogy ki kell tartson az anyatestem addig, hogy egy szuperjól működő nagymamatestté tudjon átváltozni előbb vagy utóbb, szóval egy pár évig még jó lenne ha elgurulna.
És NEM úgy, hogy leszakad a derekam. NEM úgy, hogy nevetés közben bepisilek. NEM úgy, hogy úgy érzem, leszakad a méhem, ha ugrok egyet. NEM úgy, hogy „egy nagy löttyedt tömlő” legyen a puncim helyén, ahogy Lilla írja.

Használd jól a tested, figyelj rá, regeneráld, mozogj OKOSAN, és van megoldás a legtöbb problémára ( és itt nem elsősorban a sebészbácsi késére gondolok, és főleg nem először arra).

Szóval, változtassuk meg a fitnesszipart! (is) . Ráfér.

(És szeptembertől hozok ehhez egy egész csomó újdonságot nektek.)